Eerste bestemming bereikt - Reisverslag uit Wenlock, Australië van Anniek Smees - WaarBenJij.nu Eerste bestemming bereikt - Reisverslag uit Wenlock, Australië van Anniek Smees - WaarBenJij.nu

Eerste bestemming bereikt

Blijf op de hoogte en volg Anniek

01 Februari 2017 | Australië, Wenlock

JAAAA, ik ben aangekomen. Heb mijn eerste bestemming bereikt hier in Sydney na een erg lange reis en weinig slaap!

30 februari ging ik samen met papa, mama, Karlijn en Wessel naar Dusseldorf Airport. Na nog even rondgelopen te hebben, was het zover.... Ik moest afscheid nemen en mijn grote avontuur begon!
Eerste halte was Dubai. Ik vloog met fly Emirates en die hadden een mooi vliegtuig klaar staan. Tot nu toe kende ik alleen maar de transavia en ryan air vliegtuigen voor een korte vlucht.
Ik heb me tot Dubai goed vermaakt in het vliegtuig! Tijdens de 6,5, uur durende vlucht, heerlijk film gekeken en nog best lekker vliegtuig eten gekregen, had erger verwacht!
Aangekomen op dubai moest ik 4,5 uur wachten op mijn volgende vlucht. Na een beetje rond gekeken te hebben in de veel te dure winkels, heb ik een ligbed opgezocht om daar verder mensen te kijken.
Toen kwam de volgende vlucht van Dubai naar Perth. Deze vlucht duurde bijna 11 uur. Kon tijdens de vlucht niet heel goed slapen, ondanks dat ik al een nacht had door gehaald. Ook was ik na 2 films, een stukje van een serie en het lezen van een boek het zat om nog stil te zitten. Verder was hier het eten meer aan de verwachtingen wat ik van vliegtuigvoer had.
Maar uiteindelijk toch aangekomen in Perth op 1 februari om half 2 'a nachts. Toen een tijd moeten wachten voordat ik eindelijk de douane door kwam. Maar gelukkig was alles goed en mocht ik Australie in.
En toen kwam het laatste stukje van de vlucht. Eerst natuurlijk nog weer 4 uur wachten voordat dat vliegtuig naar Sydney vertrok.
Eenmaal in het vliegtuig was het erg rustig, waardoor ik 4 plekken voor mij alleen had. Heb toen eindelijk heerlijk languit gelegen en zeker 2 uur geslapen.
Naar 4 uur in het vliegtuig gezeten te hebben is de bestemming bereikt: SYDNEY. Nu moest alleen nog maar van het vliegtuig naar mijn hostel komen. Had van te voren al wel via goolglemaps een route uitgeprint. Eerst met de trein en toen nog volgens mijn route beschrijving nog 5 min lopen tot ik mijn bestemming bereikt had. Maar als er staat dat ik in westelijke richting de straat in moet lopen gaat het fout. Achteraf gezien was ik precies de verkeerde richting opgelopen. Toen wel meteen allle eet, koffie en andere winkels gezien. Na mijn ommetje gelukkig aan gekomen in mijn hostel. Waar ik nu lig op bed dit bericht te typen. Zodadelijk eerst maar eens heerlijk douchen. Daar heb ik mij erg op verheugd na zo'n lange reis. Daarna redelijk optijd naar bed om mijn slaap in te halen zodat ik morgen vroeg kan beginnen aan het verkennen van Sydney.

Welterusten en tot snel!

  • 01 Februari 2017 - 06:49

    Annelies Wiggers :


  • 01 Februari 2017 - 07:27

    Karin:

    Fijn dat je er bent!!!

  • 01 Februari 2017 - 07:33

    Noortje Wolters:

    Ik wist niet waar je naar toe ging! Zag je foto al wel op instagram.
    Heel veel plezier! Leuk om zo je verhaal te lezen.

    Gr. Noortje

  • 01 Februari 2017 - 07:50

    Heleen:

    Nou.... De reis was dus al een hele belevenis... Nu de rest nog! Fijn dat je er bent, en genieten maar.

  • 01 Februari 2017 - 10:37

    Marijke:

    Fijn dat je goed aangekomen bent Anniek. Geniet van de rest van je reis!

  • 01 Februari 2017 - 11:25

    Marieke:

    Heel fijn dat je goed bent aangekomen! Ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat beleven daar.. xx

  • 01 Februari 2017 - 13:18

    Ludwien:

    Anniek, dat was een goed begin van je reis. Je zult heel wat zien en meemaken. Veel plezier.

  • 01 Februari 2017 - 13:19

    Ludwien:

    Anniek, dat was een goed begin van je reis. Je zult heel wat zien en meemaken. Veel plezier.

  • 01 Februari 2017 - 16:41

    Margreet:

    He Anniek, een hele belevenis zo'n lange vlucht!
    Je bent in ieder geval goed aangekomen en nu kan de ervaring beginnen.
    Heel veel plezier!

  • 01 Februari 2017 - 17:25

    Ard En Inie:

    Hoi Anniek,

    Fijn dat je er bent, en nu lekker genieten!

  • 01 Februari 2017 - 22:10

    Jaap:

    Hoi Anniek, heel veel plezier in dat mooie land. Bijna hadden we je kunnen verwelkomen. Doe de kangoeroes de groeten van ons! We zullen je met veel belangstelling volgen.

  • 02 Februari 2017 - 22:43

    Henriette :

    Nu kan het avontuur dan echt beginnen!!! Veel plezier!

  • 05 Februari 2017 - 13:56

    Ad Wevers:

    Leuk en spannend om te volgen, veel plezier!
Anniek

30 januari vlieg ik naar Australië, pm daar rond te reizen.

Actief sinds 30 Jan. 2017
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 10768

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 31 December 2017

Australië

Landen bezocht: